Post by guelacomptanre on Feb 17, 2022 22:33:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Modern Rickshaw Driving Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Modern Rickshaw Driving Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp erfaring ▞▞▞
▞▞▞ Modern Rickshaw Driving Games 2022 version ▞▞▞
Hyggelig, men bensinen var lett å fullføre
Dette spillet er veldig fantastisk, men kontrollen er for vanskelig, jeg liker spillet og grafikken er litt lav, men nivået er virkelig eventyr. Jeg vil mest nyte delen av spillet er off-road-nivå, virkelig eventyr takk
dette spillet er veldig fint, jeg elsker det, vær så snill alle av dere som leser dette bør laste det ned, du vil like det, TAKK 🤓
Fantastisk bare gjør det mer ekte
Dette spillet er bra, men ikke så jeg spiller dette spillet
Fint spill, men hvorfor jeg vil gi 4 stjerner betyr dette spillet flere nivåer ikke der
Moderne tuk tuk auto rickshaw kjørespill har et utrolig morsomt designspill. Dette spillet er det beste grafikkdesignet, enkelt å kontrollere og spille spill. Jeg spiller også dette spillet for å slappe av. Det er et av de beste time killing-spillene
Dette er et veldig dårlig spill, ikke last ned.. i flerspilleren er den andre personens bil veldig rask, og de vinner bare fordi det er en bot...Jeg hater dette spillet, jeg ville ikke engang gi det en eneste stjerne. .😡🤬🤬
Spillet er bra, men drivstoffet avsluttes raskt og passasjerene er rare fordi de noen ganger passerer gjennom veggene for å komme inn i tuk-tuken, og også biler støter alltid på deg. gratismodusen er ikke gratis og flerspillermodusen er irriterende fordi motstanderen vinner alltid og og legg til dag og natt og legg til vær og flere passasjerer, men spillet er bra, men jeg hater det
Jeg elsker dette spillet, men drivstoffet er raskt
Hmmm dette spillet er greit nok
Jeg elsker spillet, men jeg vil at det skal være interessant
Dette spillet er strålende 🤩🤩🤩😘😍
Dette er bra, men det har bare 20 nivåer
Så dårlig spill for mye tid vil ta virkelig
Dette er et bra spill
Spillet er ikke for bra, bare ok dårlig grafikk som kan spilles en gang
Det var veldig vanskelig å spille på grunn av kontrollen, og du går også veldig, noe som er veldig irriterende fordi andre biler støter på deg. Og gratis kjøretur er ikke gratis, du må fortsatt følge instruksjonene.
Veldig fint spill, men det er naturlig fra hverandre2
Bra spill, men kameraet er for nært frontruten
Jeg har ikke spilt ennå, men da jeg så andre tilbakemeldinger, ble jeg klar over at tgis ikke vil være et kjedelig spill, så fortsett med det👌👌👌👍👍
det er et bra spill, men det har mange feil
Cooking Marina - cooking games Авантуристичке uwo
I det spillet er det veldig enkelt og bra for spillet, og auto er veldig lite og søtt
veldig fint spill mye moro😂...
Jeg startet dette spillet på den lille datamaskinen min, og da jeg fikk en større datamaskin og en ny telefon, oppdaterte dette spillet hele tiden, selv om jeg avinstallerte det. Hvorfor skjer dette?? det suger virkelig!!! FIKS DETTE!!
Dårlig grafikk og for mye mangel
Dette spillet er så kult. Akkurat nå laster jeg det ned og jeg så anmeldelsene. Folket gir 5 stjerner, og ved å se på bildet ser det morsomt ut👍👍99/100.(5:01) hvorfor tar det så lenge å vente😡😠ok vet du hva,jeg kommer ikke til å ha drama.Jeg er rolig.
Fint spill men
Veldig bra og interessant spill, beste kontroller og lett å plau generelt veldig bra spill og grafikk også fantastisk.. Må installere og spille det, du vil nyte det mye,
Moderne tuk tuk auto rickshaw er en god idé, og det vil bli brukt til å gjøre en forskjell for datamaskinen din for å være et bedre alternativ for et enkelt spill for å være en fin måte å lage appen for å få det riktige valget, og jeg har en god.
Fint spill bt thr fuel er litt dyrt nyana
Jeg gir fire stjerner hvorfor dette spillet ble veldig raskt ferdig med bensin
Jeg kan ikke bevege meg
Vi har mye tid i permisjon i dag som ikke gjør
Dette vil lære deg hvordan du kjører
JEG HATER DENNE APPEN FORDI JEG HAR INSTALLERT DEN, MEN DEN KAN IKKE ÅPNE, JEG HÅPER DU LØSER DETTE SPILLET
😡😡😡🤬 Sløsing med tid Og dette spillet er bare galt for pengeran. Ikke for moro skyld. Dette spillet dårlig animasjon og dårlig kontroll. Og dette spillet spiller kun 5 nivåer gratis, så kan du ikke spille, betaler du for 6000 indiske rupi, så låser du opp til neste nivå, det aller verste spillet, ikke kast bort tiden din... Jeg foreslår at barnet ditt slutter med dette spillet. spill gal for kun penger og reklameformål.......
Det er et ganske bra og også mest utfordrende spill. Å spille dette spillet er bedre enn å sitte fri. Grafikk og kontroller er fantastisk. Jeg elsket det, og jeg foreslår for andre spillere at du bør prøve dette.
Det er et bra spill, men hvordan følger jeg kartet
Modern Rickshaw Driving Games रणनीति hvm
Bm er ekstremt irriterende. Like grafikk og kontroll.
Modern Rickshaw Driving Games Estrategia hvv
Drivstoffet går fort tom😑😑 men det er et veldig morsomt spill, jeg elsker det.
Mer forbedring kreves som 1 Legg til trafikksignal 2 legg til regnsystem 3 kontrollforbedring 4. Legg til bompenger 5. Legg til hastighet på auto 6 legg til politi på veien
Hei, dette spillet er så verst, og bilen er også treg, og så kommer reklamen 😡😡😡😡😡😡😡
Spillet er bra og jeg spilte så mange ganger, men jeg ble skuffet fordi det ikke var drivstoff 😊😊
Det er bra, men når det noen ganger er lite bensin, sa det at det ikke har penger se video og video er heller ikke der, så hvordan kan jeg fullføre nivåer, så vennligst ikke installer dette spillet
Dette spillet trenger forbedring på alt jeg mener på hver eneste del...
Når jeg laster den ned vil jeg rangere
Hei. Det er. Kul. Men. Sakte. Men kult. Kjøpe. 🦄🍯🍫😃🦄📺🍱
Forbedre grafikken, spesielt de passasjerene som venter på tuk-tuken. De ser ut som ødelagte zombier.😄😄Og drivstoffet går for tidlig....
Barnespill, men supert
Modern Rickshaw Driving Games Stratégiai játékok nyc